środa, 16 listopada 2011

Przerwa kawowa. Szkolenie pracowników.

Ważny obszarem w trakcie przygotowaniu działań rozwojowych pracowników są przerwy na kawę zwykle określane jako: przerwa kawowa. Najczęściej organizowane są trzy w ciągu szkolenia i dają one szansę trenowanym osobom rozluźnić się.

Otwarta przerwa kawowa podczas szkoleniaW trakcie typowej przerwy na herbatę, serwis sali szkoleniowej dostarcza kawę, herbatę, soki oraz wodę. Praktycznie zawsze podawane są drobne cukierki oraz niewyszukane paluszki itp.

Osoby trenowane zwykle widzą przerw na herbatę w kategoriach pierwszoplanowego wkładu do dnia treningu. Nie widzą, bo nie ma niczego szczególnego nie wysuwają się przed inne bez względu na to w jakim hotelu zaplanowane kurs szkoleniowy.

Trafiają się pomimo wszystko przykłady gdzie organizator usługi dla HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej jak również wkłada dużo aktywnośći do przygotowaniu cateringu a także przerywników kawowych. W takim przypadku najczęściej przerwy organizowane są najczęściej w charakterze otwartych przerw kawowych.

W sytuacji takich przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, soki, kawa herbata, ciastka itp. nieustannie są dodawane przez kelnerów i są dostępne dla uczestników kursu przez cały czas jego trwania. Znacząco poprawia to atmosferę wśród trenowanych osób szkolenia i ten sposób wzmacnia długofalowe skutki biznesowe realizowanych działań rozwojowych w firmie.


Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz