Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że około 30% małych firm w Polsce nie zakupiło osobistej strony internetowej i nie korzysta z e-mail w pracy na własny rachunek.
Chociaż rezultat ocen sprawia wrażenie być niemałym, to można wykorzystać parę skutecznych sposobów na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej sugeruję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: stworzenie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie nabytej w sieci templatki u takich ostawców jak themeforest.com.
Takie proste podejście gwarantuje praktycznie natychmiastowy rezultat – strona nie tylko pokaże się w internecie ale ponadto zaskoczy profesjonalnym wyglądem. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia na poziomie 600 pln brutto można osiągnąć wybrane cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza obecności firmy w sieci. Krytycznym działaniem staje się jej optymalizacja częstokroć z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Nie można zaponieć, by treści w witrynie były nieustannie dodawane i dostosowane równie w zawartości jak i w dodatkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz