Jak podaje ostatni raport TNS OBOP więcej niż 30% małych firm w naszym kraju nie posiada osobistej strony w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik analizy sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka prostych metod na rozwiązanie problemu i stworzenie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją aktywność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom bardzo często proponuję rozwiązanie proste, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: stworzenie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w następnym kroku założenie nabytej w sklepie internetowym templatki u takich sprzedawców jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście daje praktycznie zawsze szybki sukces – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale również będzie wyglądać profesjonalnie. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia rzędu 600 pln brutto można zaliczyć wybrane cele.
Wdrożenie www nie oznacza pojawienia się firmy w sieci. Bardzo ważnym jest jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z nami, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Najważniejszym jest pamiętać, by treści na stronie były na bieżąco rozwijane i przygotowane równie w zawartości jak również nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz