Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że około 30% małych firm w chwili obecnej nie zorganizowało własnej witryny w sieci i nie wykorzystuje e-mail w prowadzonej działalności biznesowej.
Jakkolwiek wynik analizy wydaje się być wysokim, to można wykorzystać kilka prostych metod na pozbycie się kłopotu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle proponuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a przy tym skuteczne: zbudowanie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a dalej instalację nabytej w internecie szablonu witryny u takich pośredników jak themeforest.com.
Takie nieskomplikowane podejście pozwala na zwykle szybki rezultat – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale także zaskoczy świeżością formy. W większości przypadków, w koszcie około 500 zł netto można zrealizować wszystkie postawione cele.
Wdrożenie www nie skutkuje obecnością mikrofirmy w internecie. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej optymalizacja częstokroć z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Nie można zaponieć, by treści na stronie były na bieżąco dodawane i zoptymalizowane tak w treści jak również innych obszarach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz